ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: دبیر کمیته اصناف و بازاریان دهه فجر ابرکوه در گفتگو یا یزد فردااظهار داشت:اصناف و بازاریان ابرکوه همیشه پیشگامان عرصه انقلاب بوده اند و در دهه فجر امسال نیز شاهد حضور پر شکوه آنان در برنامه ها خواهیم بود.
سید مسعود میرحسینی افزود:گرامیداشت دهه فجر به عنوان ایام الله باید بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.
وی افزود:مردم انقلابی شهرستان ابرکوه در تمام عرصه های انقلاب و دفاع مقدس وظیفه خود را به نحو احسن به انجام رسانده اند و اصناف ابرکوه نیز به عنوان پیشگامان انقلاب در این عرصه نیز با شکوه وارد خواهند شد.
میرحسینی یادآور شد: اصناف ابرکوه نیز مانند دیگر اقشار جامعه یوم الله دهه فجر را با شکوه تمام برگزار می کنند و تمام تلاش خود را برای تشویق حضور حداکثری مردم در این برنامه ها و به ویژه راهپیمائی بزرگ 22 بهمن به کار می گیرند.
وی با اغلام برخی از برنامه های این کمیته در دهه فجر امسال افزود:در این ایام و به میمنت دهه فجر اصناف از تخفیف حق ورود جهت صدور پروانه کسب بهره مند می شوند.
میرحسینی همچنین از نشست اصناف شهرستان با موضوع نقش اصناف در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز خبر داد.
ارسال پیامک برای دعوت مردم به شرکت در برنامه های این دهه،نصب چادرهای صلواتی برای پذیرائی از مردم،نصب بنرو چاپ فرازهائی از وصیت های شهدا در مورد انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های اعلام شده توسط دبیر کمیته اصناف و بازاریان ابرکوه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا